Istoria brandului Dyptique

Compania Diptyque, care produce parfum de nișă din 1961. Istoria brandului a început atunci când trei prieteni Desmon Knox-Lit, Cristian Gatro și Yves Cuslan au deschis un magazin de pe bulevardul Saint Germain, unde a oferit țesături din bumbac de autor, design și obiecte de decor, care le-a adus din călătoriile sale. Încurajate de începutul său de succes, prietenii au anunțat deschiderea casei lor de parfumuri, unde au început să producă lumânări parfumate, ca o completare a țesăturilor lor. Produsele publicului au adoptat foarte favorabil, ceea ce le-a încurajat să creeze lumânări cu arome exclusive.

 

Primul parfum a fost numit L 'eau (L' E), care, tradus din franceză, înseamnă apă. Parfumul a fost introdus în 1968 și și-a găsit imediat fanii. Acest parfum se spune că a fost restaurat prin formula de parfum din secolul al XVI-lea. Acesta include scorțișoară picantă, trandafir, cuișoare, lemn de santal și geranium.

În 1973, Diptyque a introdus o nouă compoziție cu caracter oriental, care constă dintr-un amestec de condimente din Orientul Mijlociu, l 'Autre, iar după 2 ani a apărut o aromă cu note de ace L' Eau Trois. Apoi a fost Oyedo cu miros de citrice și căpșuni, Philosykos – fructat, Roz Opone.

Un alt produs al Casei Diptyque, care este foarte apreciat de fani-oțet de toaletă (Vinaigre de Toilette), a cărui rețetă se bazează pe materiale din secolul al XIX-lea și constă din extracte de plante, scoarță de copac și mirodenii aromate.

Timp de 50 de ani de muncă continuă, Casa Diptique a devenit un favorit în întreaga lume și sa transformat într-un brand iconic de modă de parfum înalt. Printre admiratorii săi sunt nume celebre precum Katrin Deneuve, Kate Moss, Elton John, Prințesa Diana, François Mitteran. Lista poate fi completată de multe nume de fani de înaltă artă.

Comentarii (0)

Lasă un comentariu

Articole pe aceeași temă
Ghid în parfumeria de nișă