Creată de trei ani: Scarlett Johansson își va prezenta marca sa beauty - detaliile sunt puține, dar sună ambițioase
Scarlett Johansson a declarat recent la Good Morning America că intenționează să-și prezinte brandul de frumusețe în curând.
Actrița a spus că lucrează la ea de trei ani, pandemia a accelerat acest proces (echipa a avut timp să se concentreze) și lansarea este așteptată în ianuarie 2022. Și Johansson a testat deja toate eșantioanele.
Se știe că antreprenorul de frumusețe și modă Kate Foster (care, apropo, a stat la originea brandului Juicy Couture) va deveni partenerul de afaceri al Scarlett. Actrița însăși intenționează să fie nu numai fața mărcii, ci și să participe la dezvoltarea de noi instrumente în calitate de cofondator activ. Najafi a oferit sprijin investițional proiectului. De asemenea, a ajutat la lansarea actriței Tracey Ellis Ross (în 2020 și-a prezentat marca de păr Pattern).
Anterior, Scarlett a lucrat deja cu branduri de frumusețe: a fost ambasadorul L'Oreal Paris și a prezentat The One de Dolce & Gabbana. Într-un interviu, actrița a spus că acum câțiva ani și-a întrerupt toate contractele pentru a se concentra pe crearea de fonduri care îi sunt cu adevărat apropiate. Nu există încă detalii, dar fata i-a explicat americanului Allure că „acest brand este pentru cei care vor să aibă o piele bună cu un efort minim”. Sună ambițios, să vedem ce se va întâmplă.
Sursă: Beautyhack.ru