Fiica de 24 de ani a Madonnei Lourdes continuă să-și construiască o carieră de model - a devenit chipul lui Swarovski
Copiii Madonnei au decis să nu-i urmeze urmele - în loc de muzică și spectacole, își încearcă activ mâna într-o carieră de model. Așadar, mai nou, fiul reginei pop Rocco Richie a jucat în primul său film pentru gloss - tânărul a pozat pentru revista The Rake. Acum, fiica ei de 24 de ani, Lourdes Leon, a făcut pași noi în domeniul modelării. Fata a devenit noua față a lui Swarovski.
Brandul de bijuterii a început un rebranding complet: sub conducerea noului director de creație, Giovanna Battaglia-Engelbert, întreaga poziționare a celebrului brand s-a schimbat. Prima ei colecție a făcut mult zgomot și a devenit un adevărat hit: cristalele colorate, asemănătoare bomboanelor strălucitoare, au fost îndrăgite instant de clienți, în special de generația Z, care nu sunt interesați de bijuteriile mai clasice. Nu este surprinzător că, în loc de modele de top, oamenii tineri și îndrăzneți precum Lourdes devin acum ambasadori ai Swarovski. În această fotografie a fotografului Mikael Jansson, o fată pozează în coliere, curele și inele din linia Dulcis, inspirată din arta pop. Până în prezent, o singură imagine este disponibilă, însă întreaga campanie publicitară va fi lansată în curând.
Sursă: Bazaar.ru