Ghid în parfumeria de nișă

Parfum de nișă (Franz. la niche-nișă, celulă) nu sunt doar mirosuri care au devenit cunoscute printr-o campanie de publicitate cu stele sau au apărut pe paginile revistelor de modă. În primul rând – este arta, arta de a crea un parfum de neegalat și diferit, care se va deschide individual și unic pe pielea purtătorului său.

Care este diferența fundamentală a parfumului de nișă din orice altceva?

Parfumeria convențională o putem împărți în mai multe categorii, cum ar fi:

Masele de piață – de regulă, este parfumerie, care se află în vânzare în masă, un astfel de produs de consum în masă, care nu diferă în complexitatea notelor, materiilor prime, iar prețul este scăzut. Adesea, astfel de compoziții pot fi găsite pe rafturile supermarketurilor, în magazinele cu costuri reduse și în cataloagele de rețea.

Lux – de obicei, este un parfum de toate casele de moda celebre, parfumieri, companii de bijuterii. Atunci când se creează un astfel de parfum, se ia în considerare opinia publică, se creează grupuri de testare și gusturile consumatorilor într-o anumită perioadă de timp. Parfumurile care au primit cele mai multe voturi de la subiecți intră în producția de masă. De regulă, prezentarea unei astfel de parfumuri este întotdeauna însoțită de spectacole grandioase cu atracția stelelor.

Și, în cele din urmă, o nișă care se întâmplă de către parfumieri – indivizi sau case de parfum într-o cantitate limitată.

În primele două cazuri, parfumerii creează în cadrul comenzii primite, cu o valoare strictă reglementată de un litru de amestec primit de substanțe, sex, vârstă, atunci nu există astfel de restricții în nișă. Parfumierul, care funcționează cu o astfel de aromă, nu este absolut limitat în timp, materiile prime și ingustarea segmentului de consum. El face în timp ce permite fantezia lui.

Deci, care este diferența principală de nișă de la un alt parfum?

Arome

Adesea, nișa folosește materii prime neobișnuite și neobișnuite atunci când își creează aroma, acestea pot fi ciuperci, trufe albe, vodcă, șampanie și multe altele, la care nu v-ați gândi niciodată. Astfel de arome pot șoca,surprinde, se îndrăgostesc de ei înșiși, dar nu vor lăsa pe nimeni indiferent.

Materii prime

În lucrul la acest parfum, parfumerii încearcă să folosească materii prime naturale de cea mai înaltă calitate. În acest caz, joacă un rol semnificativ și anul recoltei și locul de creștere a unei materii prime. Dacă parfumul are nevoie de o floare de portocal, atunci cel mai probabil va fi livrat din Maroc, Algeria, Tunisia sau orice alt loc în care componenta necesară crește.

După cum ați observat, parfumurile de nișă sunt ceva similar cu vinificația.

Volumele de producție

Nișa nu este concepută pentru consumatorul în masă. Adesea, volumul producției este limitat la cantitatea de materii prime care poate fi obținută într-un an. Unele arome vin în buticuri într-o cantitate de una, două bucăți pe an.

Ambalare

De regulă, designul scump nu este diferit. Flaconul este de obicei strict, forma clasica, uneori eticheta este semnată manual.

Locul vânzărilor

Nișa nu este vândută în magazinele de cosmetice bine cunoscute. Nise lot - magazine mici, în cazul în care, de regulă, proprietarul și clientul magazinului se cunosc reciproc și a stabilit deja ceva de genul camaraderie în interes. În astfel de magazine, cifra de afaceri nu este importantă, ci comunicarea și schimbul de impresii.

Lipsa de publicitate

Un parfum de nișă este rar întâlnit pe paginile revistelor, cum ar fi parfum de lux, publicitatea care pleacă sume uriașe datorită unei campanii puternice de PR și atragerea de stele de primă mărime.  

Preț

Ei bine, întrebarea principală, cât de mult va costa un astfel de parfum? Și nu există un preț clar, dar acest parfum ieftin nu se întâmplă, așa cum nu există reduceri sau vânzări.

Comentarii (0)

Lasă un comentariu

Articole pe aceeași temă
Istoria brandului Dyptique