Lush a anunțat închiderea conturilor în rețelele socializare
Brandul britanic Lush a făcut o declarație prin care anunță retragerea companiei de pe rețelele sociale. În acest sens, conturile Twitter, Instagram și Facebook vor fi închise, iar tuturor utilizatorilor li se vor cere să trimită cereri prin e-mail.
Potrivit reprezentanților companiei, ei nu intenționează să plătească pentru publicitate pe rețelele de socializare în viitor, deoarece sunt „obosiți să lupte cu algoritmi”. „Suntem o comunitate și am fost dintotdeauna. Credem că putem face mai mult zgomot folosind toate vocile noastre din întreaga lume, pentru că atunci când facem acest lucru, ne îndreptăm spre schimbare, provocând norme și creând o revoluție cosmetică. Vrem ca rețelele sociale să aibă mai mult angajament decât aprecieri ”, au scris ei.
Cu toate acestea, decizia aceasta va fi valabilă doar pentru divizia britanică Lush, sucursalele din alte țări, inclusiv Rusia, vor funcționa în rețelele sociale în modul în care funcționa până acum. „Schimbarea nu va afecta locurile de muncă, iar echipa Lush UK se pregătește cu entuziasm să lucreze în conformitate cu noua strategie. Nici pe piețele altor țări, inclusiv pe cea rusă, nu se așteaptă schimbări în viitorul apropiat ”, a declarat, pentru BBC, CEO-ul Lush Russia, Dmitry Azarov.