Erorile începătorilor și cum le putem evita

Înainte de a începe antrenamentele, să spunem câteva cuvinte despre greșelile comune ale celor care devin doar pe calea unui corp sănătos și a unei figuri frumoase.

Eroare numărul 1. Graba

Pierdeți greutatea cu 15 kilograme și reduceți circumferința șoldurilor cu 10 centimetri-nu este o sarcină de o lună. Dacă cântăriți și produceți măsurători în fiecare zi și după fiecare masă, atunci vă va supăra și vă va demotiva! Luați notă că cântăriți cel mai bine până la 14 zile după începerea menstruației și doar o dată pe lună, în toate celelalte zile greutatea va pluti și va afișa rezultate incorecte.

Eroare numărul 2. Antrenamente prea frecvente

De fapt, diligența excesivă nu duce la accelerare, ci la încetinirea progresului. Acest lucru se va întâmpla, de exemplu, dacă veți face squats timp de o lună, încărcând numai mușchii gluteali. Ei trebuie să se recupereze cel puțin 48 de ore înainte de a putea fi instruiți din nou. Din acest motiv, trebuie să aranjați cel puțin 2 zile de odihnă pe săptămână, altfel progresul dvs. va încetini. Suprasolicitarea este cel mai bun mijloc de a vă provoca respingerea de la antrenamentele regulate! Chiar dacă sunteți motivați, trebuie să avansați pas cu pas. Întârzierea la început este ușor de recuperat în viitor.

Eroare numărul 3. Nutriție insuficientă

Multe fete se întreabă că nu obțin rezultate, chiar dacă fac 7 zile pe săptămână și stau pe o dietă sau fac "uscarea corpului". Termenul "uscare" a fost folosit inițial de culturisti, iar sub el a fost înțeles un regim alimentar care vizează eliminarea fluidului din celulele corpului care se acumulează în țesuturile dintre mușchi și piele. Dar nu aveți nevoie de o astfel de metodă extremă. În orice caz, dacă vă angajați în mod regulat în fitness și conduceți un stil de viață activ, organismul are nevoie de o cantitate suficientă de hrană. Deficitul nutrițional va încetini doar metabolismul dvs. principal, dar o dietă echilibrată bogată în nutrienți și vitamine va oferi energie pentru un stil de viață activ și material pentru construirea mușchilor.

Eroare numărul 4. Obiective greșite

Mulți sportivi începători își stabilesc obiective prea ambițioase și nu au prea mult timp să le îndeplinească (de exemplu, să piardă 10 kilograme pe lună sau să aibă aceeași presă ca Arnold Schwarzenegger). Acest lucru duce doar la frustrare. Este mult mai bine dacă vă veți capta succesele, conducând numărătoarea inversă de la punctul de plecare. Comparați-vă cu cea actuală cu cea anterioară, nu cu o altă persoană. Această abordare vă stă în putere și creează un stimulent bun.

Comentarii (0)

Lasă un comentariu