Vârsta metabolică

Știați că vârsta corpului dumneavoastră poate să nu coincidă cu vârsta din pașaport? Sunteți surprinși? Astăzi vă vom relata cum să calculați vârsta organismului.

Ce reprezintă vârsta metabolică?

Vârsta metabolică este vârsta care corespunde nivelului metabolic.

Cu siguranță ați observat că unii oameni din mediul dvs. arată mai tineri decât vârsta lor și invers? Totul se datorează vârstei metabolice. Însă există mai multe criterii, deoarece, ca și în cazul IMC, vârsta metabolică are propriile obiective .

Cum diferă vârsta cronologică de cea metabolică?

Vârsta ta cronologică este numărul de ani trăiti. Ca și în cazul vârstei metabolice, multe depind de sănătate în comparație cu restul grupului de vârstă.

Dacă vârsta metabolică și cronologică coincid sau chiar metabolică este mai mică, atunci nu vă faceți griji. Dar când metabolicul este mai mare, atunci acesta este un motiv să vă gândiți că aveți puțină activitate fizică sau nu vă alimentați corespunzător.

Vârsta metabolică este numărul minim de calorii pe care corpul dumneavoastră are nevoie pentru a funcționa în repaus. Deci, aceasta include caloriile pe care le ardeți fără a face efort.

Cum puteți afla vârsta Dvs. metabolică?

Pentru a afla vârsta metabolică, trebuie să luați în considerare sexul, înălțimea, greutatea, circumferința taliei și, desigur, vârsta. Puteți calcula după o formulă specială:

Bărbați: 66,5 + (13,75 x kg) + (5,003 X Cm) — (6,775 x vârstă)

Femei: 655,1 +(9,563 x kg) + (1,850 X Cm) — (4,667 x vârstă)

Vârstă metabolică poate fi determinată cu ajutorul unor valori speciale și, în afară de greutate, vârstă și înălțime, luând în considerare tensiunea arterială, constituția generală a corpului, precum și activitatea fizică.

Cum putem îmbunătăți vârsta metabolică?

Corpul presupune muncă aprigă, chiar dacă ați realizat deja sarcina,nu este cazul să faceți repaos. La urma urmei, acest lucru asigură că veți fi întotdeauna în formă bună. Scăderea vârstei metabolice nu este o sarcină dificilă, totuși, necesită regularitate și obiceiurile dvs. "noi", cum ar fi:

consumul de proteine;

excluderea apei dulci carbogazoase din dietă;

reducerea dimensiunii porțiunii;

includerea legumelor și fructelor proaspete în dietă;

consumul apei:
creșterea activității fizice;

mersul pe jos înainte de culcare;

dacă munca este sedentară, atunci trebuie să mergi mai des pe jos.

Comentarii (0)

Lasă un comentariu