Skinny fat. Cum putem schimba situația?

Haine de dimensiuni mici, greutate redusă și figura care pare a fi ideală pentru alții. Cu toate acestea, totul se schimbă, merită doar să scoateți hainele: șolduri flasc, mușchi slabi, fese saggy, burta proeminentă.. și corpul în sine pare obosit și lent. Dacă v-ați regăsit în această descriere., atunci sunteți skinny fat, care se traduce literalmente ca"suplă - ponderală".

Cine sunt skinny fat?

Adesea oamenii pe care îi putem numi skinny fat sunt oameni cu picioare lungi, gât, încheieturi subțiri, glezne și un procent extrem de mic de masă musculară. Toți suntem diferiți și organismele noastre reacționează diferit la antrenament: unii lucrează fără efort pentru o perioadă scurtă de timp și capătă mușchi puternici, iar la cineva acest proces durează ani de zile, chiar și cu exerciții regulate. Și dacă sa întâmplat că antrenamentele nu dau rezultate -rămâne doar piele, oase și grăsime.
Skinny fat sunt împărțite în 2 tipuri:

1. "Din natură". Prin natura sa, ectomorfele care mănâncă totul și nu câștigă în greutate. De regulă, ele sunt slabe din punct de vedere fizic și, dacă se antrenează, masa musculară practic nu crește.
2. "De la pierderea în greutate". Oamenii care au pierdut destul de repede greutatea și masa musculară după diete grele. Ele se disting prin claviculele proeminente, lamele umărului și genunchii în combinație cu celulita.

Cum să-l recunoști pe skinny fat?

Unul dintre principalele semne este o burtă care cade, mai ales după masă. De ce se întâmplă asta? La astfel de oameni, un procent mic de masă musculară, mușchii subdezvoltați ai presei, care sunt responsabili pentru tonul abdomenului și al organelor interne. Dacă nu, atunci stomacul va apărea chiar și cu un procent mic de grăsime din organism.
De asemenea, merită spus că skinni fat are de obicei depozite de grăsime distribuite neuniform, ele pot fi multe în zona pantalonilor, dar picioarele rămân subțiri. Adesea există o piele sagging în zona în care se află tricepsul: pe partea din spate a humerusului. În general, o astfel de figură poate fi descrisă ca fiind flasc.

Cum puteți îmbunătăți caracteristicile cu astfel de date?

De regulă, proprietarii unei astfel de figuri "din natură" de mult timp nu văd neajunsuri, astfel încât nu participă la cluburi sportive. Dar lucrurile se schimbă până la vârsta de 30-35 de ani, când problemele devin evidente și skinny fat se grăbesc în sală.
Antrenorul centrelor de fitness notează că astfel de clienți sunt cei mai complexi, deoarece corpul lor nu este obișnuit cu exercițiile fizice și cu alimentația corectă. Și din moment ce în sala de vin doar mai aproape de 30, atunci când metabolismul este deja încetinit, este mai greu pentru ei să obțină rezultate. Dar nimic nu este imposibil, în acest caz. Cel mai important lucru este regularitatea eforturilor depuse și respingerea produselor dăunătoare.

Antrenamentele

Categoric nu este recomandat să începeți cu formarea de forță, deoarece mușchii skinny fat pur și simplu nu sunt pregătiți pentru astfel de sarcini. Este mai bine să începeți cu yoga, piscină sau dans. Apoi, puteți încerca treptat și exerciții de forță, dar nu cu greutăți mari, ci cu gantere sau propria greutate. Cardio utile: jogging pe o pistă, lecții pe elipsoid sau pe un stepper. Calculați pulsul, în care grăsimea este arsă cel mai bine, puteți formula: 220 – vârsta persoanei înmulțită cu 8.

Nutriție

Este necesar să se creeze un mic deficit de calorii sau să se treacă la o nutriție adecvată: o restricție în produsele din făină, dulce și grase.
Formula standard, care oferă slăbire:
50% carbohidrați
30% proteine
20% grăsimi
Majoritatea încearcă să evite grăsimile, cu toate acestea, excesul de carbohidrați va dăuna și mai mult siluetei. Prin urmare, nu renunțăm la grăsimi, ci le înlocuim cu cele utile-ulei de măsline, avocado, pește gras, nuci.
Experimentați și veți înțelege cu ce nutriție vă simțiți mai bine și pierdeți mai repede excesul de greutate.
Cea mai importantă regulă este să nu cedați și să stopați antrenamenteșe și să mâncați bine dacă nu vedeți schimbări rapide. Fetele cu acest tip de figură, dacă se vor antrena în mod regulat, vor obține cu siguranță rezultate bune, deși nu rapid, dar în mod constant.

Comentarii (0)

Lasă un comentariu