Top 5 Mic dejun pentru vegan (și nu numai)

Mulți oameni care au trecut la modul vegan de viață încep să-și pună întrebări ce ar putea prepara pentru micul dejun, astfel încât să fie delicios, util și nutritiv. Terciul pregătit pe apă în fiecare zi este prea plictisitor, așa că vă propunem 5 retete pentru a vă ajuta în diversificarea meniului, rețete ce nu merită mult timp pentru realizare.

 Clătite

Clătitele - ceea ce este necesar pentru un început bun al zilei. Clătitele pot fi pregătite ușor și sunt foarte delicioase. Încearcați!

Ingrediente:

semințe de in – 1 lingura. l.;

praf de copt - 1 linguriță.;

sare-pinch;

oțet de mere-1 linguriță.;

făină-1 pahar.;

bicarbonat de sodiu - ¼ linguriță.;

lapte de soia-1 lingura.;

ulei vegetal-1 lingura. l.

Mod de preparare:

În primul rând, trebuie să combinați 1 lingură de făină de in cu 3 linguri de apă. Se amestecă bine și se lasă timp de 10 minute pentru îngroșare.

Apoi se amestecă ingredientele uscate: un pahar de făină, praf de copt, un sfert de linguriță de bicarbonat de sodiu și un vârf de sare. Într-un castron separat, combinați și amestecați bine, un pahar de lapte de soia, o linguriță de oțet de cidru de mere, o masă de in și o lingură de ulei vegetal.

Se toarnă partea lichidă într-un castron cu făină, mișcări lente și îngrijite, amestecați aluatul.

Se încălzește bine tigaia non-stick la foc mediu, ungeți suprafața cu ulei și puneți o cantitate mică de aluat, gătiți până când vedeți bulele de pe suprafață.

Din cantitatea specificată de test se obțin 8 clătite. Puteți decora vasul cu sirop, fructe de padure sau gem.

Omletă

Vă puteți imagina dimineața fără o omletă delicioasă? O reteta minunata, care nu conține ouă.

Ingrediente:

făină de năut-50 gr.;

făină de grâu – 50 gr.;

praf de copt – 0.5 h. l.;

sare-0.5 linguriță.;

sare -0.5 linguriță.;

lapte de soia-150 ml;

tomate – 1 buc.;

ceapa rosie - ½ întreg.

Mod de preparare:

În primul rând, trebuie să amestecați toate ingredientele uscate, să adăugați lapte de soia și să amestecați bine amestecul, astfel încât să nu rămână bulgări. Prin consistență, amestecul trebuie să semene cu smântână lichidă.

Ceapa și roșiile se taie în bucăți mici și se adaugă la amestec. Se încălzește bine tigaia și se toarnă omleta. Se prăjește prima parte timp de 3-4 minute. Disponibilitatea poate fi determinată de marginile aurii ale omletei.

Sandwich cu avocado

Un astfel de sandwich este o gustare excelentă și o sursă de vitamine. Se pregătește în timp record.

Ingrediente:

avocado - ½ întreg;

pâine – 2 buc.;

suc de lamaie - 1 lingura. l.;

ulei de măsline - 1 linguriță.;

tomate - ½ întreg;

condimente și ierburi la gust.

Mod de preparare:

Cel mai important lucru în sandwich – ul nostru este un fruct copt, adică avocado сщзе. Luați jumătate, frământați cu o furculiță, adăugați lamaie, ulei de măsline și condimente. Amestecul rezultat este răspândit pe pâine, iar roșiile sunt așezate pe partea de sus. Micul dejun rapid și delicios este gata.

Terci de orez cu sos de portocale

Terci de orez original, care este realizat exact după rețeta clasică.

Ingrediente:

orez alb-125 gr.;

lapte de migdale-500 ml;

zahăr de vanilie - ½ linguriță.;

sare-pinch

Pentru sos de portocale:

portocală – 2 buc.;

scorțișoară - ½ linguriță.;

amidon de porumb - ½ lingura. l.;

pulbere de ghimbir - ¼ linguriță.;

sirop sau zahăr opțional.

Mod de preparare:
Se adaugă orezul într-o cratiță, se toarnă laptele de migdale, se adaugă zahărul de vanilie și se fierbe timp de 25 de minute la foc mediu.

Pentru sos, stoarceți sucul dintr-o portocală. Se amestecă în tigaie felii de portocală secundară cu suc, condimente, sirop (zahăr) și amidon de porumb. Fierbeți câteva minute.

Serviți terciul fierbinte, adăugând sosul.

Cheesecakes

Cheesecakes preferate, doar fierte fără brânză de vaci și ouă, dar nu mai puțin gustoase și satisfăcătoare.

Ingrediente:

tofu - 200 gr.;

trestie sau zahăr obișnuit - 2 linguri. l.;

făină de grâu-80 gr.;

suc de lămâie - 1 linguriță.;

sare-pinch;

ulei vegetal-30 ml;

condimente după gust.
Mod de preparare:

Din tofu, stoarceți lichidul, frământați-vă mâinile, adăugați făină, sare, zahăr, condimente și suc de lămâie. Dacă tofu a ieșit prea uscat, puteți adăuga 1-2 lingurițe de cremă de nucă de cocos.

Masa obținută pentru cheesecakes se macină ușor în făină și se prăjește în ulei până la culoarea maro aurie pe ambele părți.

Care sunt rețetele tale preferate?

Comentarii (0)

Lasă un comentariu