Vidul abdomenului-ce reprezintă de fapt?

Un exercițiu inventat nu astăzi sau chiar ieri. Cu toate acestea, nu există informații fiabile despre cine a inventat primul, acest exercițiu, dar cine la popularizat-este. Frank Zane este un culturist american și popularizator al acestui exercițiu cunoscut în întreaga lume.
 

Burta moale. De ce?

Deoarece sarcina principală a mușchilor abdominali interni este menținerea statică a sarcinii (atât pentru fixarea corpului într-o poziție statică, cât și pentru crearea presiunii intraabdominale), fibrele acestor mușchi sunt predominant de tip lent. Principala sursă de energie pentru fibrele musculare lente o reprezintă grăsimea – de aceea talia este predispusă să acumuleze excesul de circumferință.

Stilul de viață sedentar și lipsa implicării corespunzătoare a mușchilor abdominali transversali în muncă conduc nu numai la acumularea grăsimei abdominale, ci și la o slăbire generală a cadrului muscular – ca urmare, organele interne încep să stoarcă burta înainte. De asemenea, tehnica respirației este întreruptă treptat, provocând modificări negative suplimentare, atât în postură, cât și în întreaga sănătate. Vidul abdomenului oprește aceste procese.

Ce altceva ne propune vidul?

Efectuarea regulată a vidului abdominal este utilă nu numai pentru întărirea mușchilor corpului, ci și pentru reducerea circumferinței taliei și pentru a da abdomenului o formă restrânsă. Ca și bara, vidul este o modalitate esențială de a dezvolta mușchii abdominali statici. Trebuie remarcat faptul că în timpul exercițiului, un "vid" este încărcat cu doar un mușchi, asta și este ținta. Este în funcția sa să se implice în stomac, adică să păstreze organele interne de la așa-numita "cădere". De asemenea, trebuie remarcat faptul că acest exercițiu, cu excepția mușchilor, antrenează și sistemul respirator. Dar nu sperați că numai datorită vidului veți pierde în greutate. La urma urmei, pentru a reduce stratul de grăsime, veți avea nevoie de cardio, precum și o revizuire a nutriției, unde va exista un deficit de calorii.

Există contraindicații?

Da, dar sunt puține. Vacuumul poate crește tensiunea arterială, astfel încât persoanele cu presiune ridicată să renunțe mai bine la exercițiu. De asemenea, nu este potrivit pentru femeile gravide. Contraindicații suplimentare:

ulcere;
hernie;
menstruație.
Cum să efectuați corect acest exercițiu, vizionați în video de mai jos.

Comentarii (0)

Lasă un comentariu